And it feels good

Tävling imorgon, taggad till tusen! Andra tävlingen för mig och Chayenne och tom. första utomhus. Känns lite läskigt men vi ska klara det :) Trotts vårat lilla missöde igår när Chayenne drog sönder nackremmen på tränset, men det löste sig!
Morgondagens horoskop:
Den lilla otur som du har fått uppleva några dagar på sistone ger idag med sig. En positiv händelse får dig att omvärdera dagen.
Hoppas verkligen på en bra tävlingsdag!
Nu ska jag äta nygräddade bullar, hihi. Mumsigt!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin?

jag designar också bloggar!



Om du vill ha en design? kolla min sida under fliken design längst upp



Kram !

2010-04-10 @ 11:26:42
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0