Hoppellihopp!

Solsken och åter solsken, gillar't (y) Dagens roligaste var nog när en liten mörkhyad kille (2-3 år?) sprang in i skolan. Trodde jag skulle dö av skratt när Sten bärde ut honom, hihihihi ;')

Dagens ridlektion, ja, jag är jävligt rädd. Hoppade väl en bana på knappt 50 cm och det var nog det läskigaste jag gjort. Så saken är klar, Sara som innan hoppade 100 cm+ är rädd för att hoppa 50cm - . Höjdrädd/Hinderrädd, sjukt men sant. Tack för coachande ridlärare och snel hezt som ställer upp!
Min mest spelade spellista för tillfället, they reminds me of you.
All the right moves

Baby, please come back to me now<3
Underbara lilla ponny, Poolo :)

Kommentarer
Postat av: Agge

Vadå 50cm????

Det var minst 70 tom 80cm, hörru...

Kom igen nu och gaska upp dig det gick ju jättebra:)

2010-04-15 @ 09:38:48
Postat av: amanda

hoppade du poolo ?<3

DU SKA HA HAN I SOMMAR FATTARU ?

ha du inte det kommer jag typ göra ngt :P<3

2010-04-15 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0