SHIIIIIIIET

Ingenting funkar i detta jävla livet :( Dåliga saker i livet right now:
1. Jag ska inte ha Harry i sommar, fan för mig som inte skrev upp mig tidigare på honom. Nu ska väl någon liten nybörjare rida runt på honom utan att tänka på hur halt han kan bli av fel ridning, och en massa sånna saker. Jag vill ha Harry för sista gången! Jag vill sakta sakta bygga upp honom igen. Jag tror starkt på att det skulle funka. Åhh, jag som hade fixat det mesta för att jag skulle kunna få ha honom, damp!
2. Mamma vägrar köpa en säng som är över 90 cm, jag blir galen! Har typ en säng som är 80-90cm men vill ha en 1,05 m. Cpryck!
3. Jag hatar att köra moppe när någon pratar med mig genom någon jävla "radio". Blir stressad och irriterad när de inte säger vart jag ska...!
4. Jag vill flytta hemifrån men kan inte flytta förrän jag är 16 :(
5.  Jag kan knappt sitta för min mjukskada i benet dödar mig nästan då :S
6. Chayenne fick en ryck och ställde sig nästan när jag skulle longera henne, men sen gick hon jättefiiint, puss på det!
7. Imorgon är det söndag, och jag HATAR söndagar, sista dagen innan den nya skolveckan börjar igen :/
8. Du lämnade mig här, jag är riktigt arg för det. Inte på dig utan på mig själv för att jag inte sa något om det. I saw your desperiation, but I didn't know how to talk about it with you..
Ja, det var väl ganska kortfattat. Mer finns, men min hjärna funkar inte riktigt (a)
Varför skriver jag ner detta? Jo, för jag behövde verkligen skriva av mig och nångång kommer jag kolla tillbaka på detta inlägget och skratta åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0