MH idag med Chayenne. Kanoners! Inte riktigt men hon skötte sig otroligt bra fast några missförstånd. En rivning i 60 cm, ingen höjd alls för henne märkte jag men det räckte faktiskt, får inte sätta för mycket press på henne och det viktigaste är att det går lugnt och kontrollerat, annars kunde vi lika gärna hoppat 100 cm haha. Nämen, är riktigt nöjd :) Film lägger jag upp senare!

Tränade lite senare för Therése på Chayenne. Hihi, idag fick hon ingen vila ;) Gick lite sådär i början. I slutet så bara WOOOOOOOOOW! Fick värsta WOW-upplevelsen! Vi skulle bryta av från galopp till trav och hon verkligen trampade under sig och arbetade som bara den! Underbart! Träningen ger resultat :) Både jag och Therése var totalt chockade och faktiskt rörda av att det lilla monstret, hihi, kan så mycket :) älskade häst!♥


Världens vackraste! Jag saknar oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0