San Francisco, just awesome

Allmänt konstig dag idag.

Hela förmiddagen var helt virrig, jag vet faktiskt inte alls vad vi gjorde på de lektionerna.
Var hos tandläkaren och fick några gummiband till tandställningen för att minska överbettet (som jag inte hade innan jag fick tandställning, arghh!) På engelskan fick vi tillbaka proven och ett litet MVG blev det, yippie!

Däremot nu ikväll fick jag för mig att städa, bara för att ingen va hemma och tjatade på mig och dess utom lämnade jag tillbaka Isabells GAFFEL som luggit på mitt skrivbord sedan i Juni, hahah! Sjukt..

Medan jag städade gjorde jag även en spellista på Spotify med lite ny och gammal musik som är lite höstmysig :) Gillar! 
Autumn dreams

Ännu en dag i skolan imorgon, dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0