Nothing to do, about you two

Jag har ingenting att skriva, alltså ett väldigt onödigt inlägg.
Men jag vill att ni ska jag veta att jag lever trots olika omständigheter.

---
Jag förlorade inget, jag vann faktiskt på det. En dag kommer alla märka det, jag kommer komma så mycket längre.
---
Eller jo, ridlektionen idag påminnde väldigt mycket om sista tävlingen med Chayenne, fast jag red Fahro idag och jag flög inte av. Men rädd var jag. Riktigt jävla livrädd.. Hoppning är ingenting för mig!
Och hoppclinicen igår ! Haha, jag vågade inte kolla när de hoppas 130 cm!?! Fan Sara, skärp dig! Vart försvann ditt hoppintresse?? Svar; Påväg ner från Chayennes rygg i Hermanstorp, hehe.
Min älskade och ibland idiotiska humor.


Fan va jag hatar det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0