Teenage Dream :)

Ojj, idag var en typisk fnitterdag. Geografin, well, Skratt, skratt, skratt och återigen skratt. Världens sämsta humor har jag och mina tingeling kompisar! Hihi :) Fick iallafall jobbet gjort, även om det inte märktes.

Har gjort alla läxor och är sjukligt rastlös. Nu kommer jag till den punkten jag aldrig trodde jag skulle komma till:
JAG VILL HA MER LÄXOR! :$ Hoppas det bara är någon en-dagskänsla! Eller mjah, vi får se helt enkelt hehe.

Imorgon har vi då Engelskaprov, skitenkelt, I guess? Hope soooo.

Jag är glad, finally!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Har du tandställning!? :O Det visste jeg ikke, jeg får i morgen :( :( :( : (:( <3

2010-09-29 @ 16:31:51
URL: http://ofi.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0