Sing for life ¤ Sing för joy

Ensam i skogen vandrade jag omkring, på orienteringsprovet.
Jaha, plumsade lite hehe. Satte mig på en stock och skrattade åt det hela en stund. Kallt var det! Hittade sen några att springa med, annars skulle jag nog fortfarande vara ute i skogen nu (a)

Igår fick jag se och veta att Harry har åkt, ingen som sagt något.. Min lille bebis<3 Han kommer snart tillbaka, HOPPAS JAG?!?! Ridlektionen med Norma gick kanonbra. Red utan stigbyglar hela passet (förutom på uppvärmningen då) Påminde om gamla Ulrika tider haha :)
Kommer sattsa stenhårt till Klubbmästerskapet nu, I will mother fucking win! (Ursäkta ordvalet)

Ringde idag, kändes inte bra. Utan häst fr.o.m 1 November. Blir väl att fortsätta på Norma ändå. Åhh..


Blir en bild på mig och Norma för några veckor sedan i en helt okej halt.
Jag ser alltför spänd ut, tyvärr, men jag har börjat slappna av mer nu för tiden :)
Obs! Bilden är från en film, därav dålig kvalitée ;)

Snacka om vilket vuxenspråk jag använt idag, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0