Jag har varit på rymmen utan någonstans att fly

Sitter och lyssnar på världens bästa Lasse <3
Nyss fixat klart de sista meningarna inför spanskaredovisningen imorgon, skönt. Imorgon är det bara massa lugna lektioner och sista lektionen ska vi till banken sen har vi påskloooooooov :D Underbart! Har däremot en hel del att göra, fast ändå inte, weird? *Rida & pyssla med Lady * Rida & fixa i ordning världens underbaraste Harry<3 * PLUGGA!! Det är inte så mycket, men det kommer ta en hel del tid. Sen får vi inte glömma att jag varit så dum att jag anmält mig till påskhoppet, Nomra 60cm (VARFÖR EGENTLIGEN? Bara idiotiskt haha) & Cabel 70 cm (LÅGT men hon har inte lärt sig det här med avstånd xd fick ialllafall ett fint språng med henne igår på lektionen :) )

Jag är så sjukt trött. Försovit mig varje dag. Går till och med och lägger mig 1 / ½ timme tidagare än vanligt (idag är ett undantag) men ändå är jag dödstrött på morgonen. Jaja, lovet är jag nästan välförjänt.

Imorgon får vi de prelimänera antagningsbeskeden till gymnasiet. Borde nog pluggat mer förra terminen. Det räckte nog inte med 1-4 timmar per dag :$ Eller jo vafan. Dumma jag och mina dumma tankar. Jag hoppas jag kommer in!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0