Just leave with me now. Say the word and we'll go. We can go.

I tisdags fyllde min käraste mormor år så idag firade vi henne mer ordentligt med kalas (vad fult det låter haha!). Träffade släkt och "släkt" som jag aldrig i mitt liv träffat innan, trodde jag men det visade sig att alla visste vem jag var. Lite pinsamt när jag inte visste vem det var som pratade med mig xd

Helt slut nu så ska dra mig mot sängen. Imorgon blir det ridning/NH, ev. städning och umgås med familjen + plugga lite om jag orkar ;)

Jag måste färga håret snart! Troligtvis kommer färgen jag köpte bli för mörk :( Jaja, solen får bleka det lite sen, när den kommer fram? Hallå solen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0