If we ever meet again



Bilder:
1. LISEBEEEEEEEEEEERG. Efter vi passerat det så virrade vi runt i Göteborg i 1-2 timmar, hihi!
2. Redo för att göra stan, nästan.
3. På vägen hem så köpte vi lite godis och då hittade jag en Ahlgrens bil (Limousine) som både var grön och rosa, COOLT HEHE
4. Båda köpta på Missäy, 399:- & 299:-
5. Skärp från Missäy, 99:-
6. Topp från Missäy, 199:-
7. Till vänster: Oversize t-shirt på Missäy 129:-. Till höger: T-shirt från Topshop 100:- (nedsatt från 379:- )
Köpte även två par shorts och ett par ljusa jeans & lösnaglar med naturmotiv på :) Awesome!
Bilder på hotellet kommer någon dag.

Plugga geografi/samhälle nu, wiho, naaaaaat. Fast jag kommer ändå inte göra det HIHI.

Jag vill, jag vill ha dig här, nu. 2009 var det bästa året någonsin.

JOOOO, MIN TANDSTÄLLNING BLEV IDAG BORTTAGEN, YÄÄÄÄÄÄÄÄY! :DDDDDD


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Gah vad snygga grejjor :D

2011-02-28 @ 17:33:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0