Cause' tonight it's only you and me


Bästa<3

Fick nyss en sådan random tanke nyss. Tänk om jag skulle bryta armen igen, skulle jag då få lustgas? Isåfall skulle jag lätt kunna bryta armen igen. Helst vänster denna gången, det var inte roligt att inte kunna använda högerarmen :( Yeah, I'm weird.

Just det! Geim Novoselov fick IG-nobelpris, åhh vad kemi kan vara roligt ibland!

Ehmm, ja. Jag är hiskeligt glad, haha! Visst, det gick åt helvete att rida Fahro. Hästa' lyssna inte änns. Gick knappt framåt men så säger folk saker som gör en så GLAD!! :D Perfectooooooooo! Varje negativ tanke idag har jag slagit bort då jag insåg att småsaker är bara att skita i. JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAAAAAD! Kan inte fatta det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0