JAPAN ÄR ETT I-LAND. GRATTIIIIIIIIIIIS!


Skolan idag har faktiskt varit mycket bra, okej, det är den nästan varje dag :) Nu jäklar ska det pluggas.. En annan dag hihi. Var hos tandläkaren i förmiddags och de tar bort min tandställning 21 februari :D Glad, eller vad!? Dessvärre kommer jag nog sakna den :( hihi. I eftermiddags/kväll har jag varit hos lille Harry och myst och pysslat :) Får nog ta och klippa lite på både man och svans om inte Therese gör det innan mig. Han ser ut som ett (mycket sött) varmblod. Observera att jag inte alls tycker om varmblod, men Harry är söt som det, även om han inte är det. Haha, complicated!

Imorgon blir det hoppning med Fahro, otroligt nog längtar jag till att få rida honom, hmm? Sara den rädda på stora "galna" Fahro? Ja, det får gå som det går :)
Snabb dusch nu, sedan lite plugg till och efter det blir det sängen. Så duktig jag är haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0