Scientist

Detta året kommer bli så BRAAAAAAAAA!
Till att börja med så börjar vi gymnasiet i höst. Da Vinci SKA jag komma in på :)
I Juli ska jag till KROATIEN på Dajanas & Igors bröllop!, amazing!

Sedan ska vi ev. åka iväg på sportlovet, kanske Turkey eller något.
& ev. så ska jag och pappa iväg några dagar på fotbollsresa till Ungern efter vi varit i Kroatien, love!

Sen är problemet att jag inte har någon häst, inte i vår och inte i sommar.
Det är illa. De hästar jag ridit har varit skit, ingen framtid alls för oss haha.
Någon som har en häst som de vill ha skötare till?

By the way, nobody likes you. They just want you to go away and never turning back. To bad for you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0