Tonight I'm Lovin' You

Var uppe tidigt idag, 05.45!! Bara för att gå på några lektioner på Kattegatt fick jag tvinga mig upp :( Okej, jag tvingade mig inte upp, jag hoppade upp, super energisk. Okej, lagom pigg då.. Ja, jag har då varit på Kattegatt Gymnasiet och varit med på en Da Vincis klass lektioner och en NV Science lektion med. Riktigt kul, vill sluta nian NUUU och börja på gymnasiet. Förresten, jag räknade ut mattetalet 4035 i Matte B, det ni! Okej, det var värsta lätta talet :(

Nu sitter jag med en bokrecension i Engelska om "A christmas Carol", usch.. Jag kommer aldrig bli klar till imorgon.

Imorgon iallafall är det hoppträning 19.00 för Micke Greveback i rydö på dunderfina Fahro. Kommer bli hur kul som helst att träna för Micke igen med Fahro, två år sedan sist! Efter det ska jag bege mig till Johanna där lite folk väntar på en massa roliga bilder och filmer, haha. Vattenfast mascara är ett måste!


Bullkinder :( HAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0