Twist and Shout


Världens finaste & goaste häst, Fahro (när han har ridits regelbundet)
Idag gick det skitbra! Kanske inte början, jag var stel och ja, när jag mjuknade upp så mjuknade han också upp och då gick han jättebra, sänkte hela nacken och arbetade på jättebra. Haha, när vi skulle räkna galoppsprång mellan två bommar så var min första kommentar efter första bommen: - Jag vill köpa honom! Haha, gulligt. Lite stolt får jag vara för att min höjdrädsla kom lite smygande när jag skulle hoppa en oxer på ca 80 cm men den trängde jag bort och det gick jättebra! Åhh, jag vet, 80 cm är inte högt alls, men ja. Det har gått lite för mycket neråt och äntligen är mitt självförtroende påväg uppåt :)

Nu ska jag läsa lite på kemiläxan och sedan ska jag äntligen få sova. Imorgon blir det ev. en sväng bort till Harry. Lite skritt"arbete" blir det på fredag för jag slutar ju redan vid halv 2 då, det hinner bli mörkt om jag åker dit ut vid fyra och rider ju. Puss

Jag vill inte höra av dig mer. Du bara förstör..
*uppochnervänt utropstecken*Nadie te quieren, jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0