Väntan på att du ska komma tillbaka


Min supergoda Cappuccino &  jag innan träning med Fahro för Micke :)

Träningen gick någorlunda bra. Red med dressyrspö för att lättare kunna nå honom och få igång bakbenen på honom. Så vart femte steg/galoppsteg eller vartannat steg(berodde på hur framåt han kändes) så skulle jag nudda honom lätt med spöet. Fahro tyckte inte om det utan var mer i luften än på marken vilket resulterade till att jag också var mer i luften än i sadeln, men kvar satt jag, haha ;) Vi gjorde även galoppiruetter för att sedan kunna hoppa ett hinder och snabbt vända igen för att hoppa ett lite högre hinder. Det var verkligen mycket arbete med det, men jag & Fahro kämpade på. Rättare sagt kämpade jag och Fahro låtsades inte om mig, men då kom spöet fram och vipps så gick han jättebra! Jag tror faktiskt inte någon trodde att vi skulle klara den övningen, inte enns jag själv, men jävlar, det ska gå! :D

Igår var jag & my parents hos Dajana och firade henne i efterskott. Trevligt folk & god mat :)

Idag blir det att hämta mina nycklar som jag glömde i Rydö, opps! Plugga och vara allmänt lat.
Dessutom har Harry flyttat tillbaka. Stackarna som fick lasta honom (om de nu gjorde det istället för att gå, haha)
Puss

Jag har gjort en film om Fahro som snart kommer ut på Youtube. Åhh, min lille kille :)

T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera
KANONERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0