Genetiskt arv

Har funderat på en sak de senaste timmarna men om jag skulle skriva ut det skulle folk skjuta mig mellan ögonen. Jobbigt att inte få/kunna säga saker utan att folk blir eld och lågor. HEHE

Ridit gigantiska Willo ikväll. Jag är långt ifrån van vid så stora hästar med sådant kliv, jämnför man Willo med Norma, åh herregud! Men vilken kick det gav! Bra hästar finns det faktiskt.

Ikväll var ambulansen nere en vända i ridhuset. Idag var det inte min tur heller att åka ambulans! Fast jag vill ju det lite :( Dags att ramla av en häst så min dröm går i uppfyllelse. När jag ändå sitter och tänker så kom jag och tänka på den ursnygga funktionären som hjälpte mig när jag flög av Chayenne. Kanske var det hjärnan som spelade mig ett spratt samtidigt som allt jag såg blev tecknat men men..

Har ca 350 sidor kvar på boken som jag ska berätta om på onsdag. Dags att börja läsa? JA! Fast nää, orkar inte.

Nu ska jag skaffa mig ett liv och kanske ställa mig i duschen och låtsas som det regnar. Slå sönder lite kakel idag? Nej, en annan dag. Ilskan måste ut NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0